Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

21 Mayıs 2012 Pazartesi

BEN BEN BEN.....

İKİ YAŞ SENDROMU
Bilen bilir iki yaş sendromu diye bişey var. Bebeklikten çıkmamı, varlığını ispat etme çabasımı amaç ne bilmiyorum ama gerçekten başa bela bir dönem.
Benim minicik oğluşumda bugünlerde pek bir afilli yanlızlık modunda.
Kimseleri takmıyor, yapma denileni inadına yapıyor, engellendiğinde çıldırıyor.

Bu akşam üzeri yürüyüşümüzden bir kare, biz ne tarafa döndüysek tersine gitti.
Arkasından seslendik umruna olmadı. Mecbur biz onun peşinden yürüdük :)
Yakın zamanda bitsin şu nalet sendrom rahat edelim artık diyorum.
Trip trip nereye kadar canım.....
Ve bir soru biz çocukkende varmıydı bu sendromlar allah aşkına bizmi cimcimiklik yapıyoruz anlamıyorumki ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder