Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

18 Mayıs 2012 Cuma

BEYAZIN ASALETİ

Beyaz rengin asaleti tartışılmaz değil mi?
 Temizliği, saflığı simgelediği gibi insanın içini açan bir özelliği var bence.
Bu resimler karamsar ruh hali olanlara şifa niyetine gelsin :))))

Bende istiyorum bu elbiseden gerekli yerlere duyurulur :))))



Yatak odamda kitap okuyup kahve içebileceğim böyle bir köşem olsun isterdim.
Ama ne yazık ki benim odam bu koltuğu almayacak kadar küçük :((




Özel bir davet yada doğum günü için bu tip güllerden hazırlayıp ışıklandırarak kullanabilirmiyim diye düşündüm ama sanırım bu benim tek başıma yapamayacağım kadar büyük bir proje olurdu.


Babam bu tip eski bir kuş kafesini eskiciden almış boyayıp bahçesinde kullanmayı düşünüyordu.
Acaba istesem bana verir mi? Verdi diyelim ben küçük evimde bunu nasıl biyer bulur sergilerim?
Sorular sorular.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder