Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

11 Mayıs 2012 Cuma

DÜZENLİ ALANLAR...

DÜZENLİ OLABİLMEK NE GÜZEL

Benim için dekorasyonun temel şartlarından biri düzenli olmaktır.
Düzensiz ama çok şık parçalar kullanılmış evler, verilen emeğe ihanet gibi geliyor bana. Düzenli olmayı zevkli hale getiren fikirlere bayılırım:)

Çalışma masasının olduğu duvar ne güzel değerlendirilmiş.

Dolap içlerinde gözler, eşyaların karışması sorununa en iyi çözümdür.

Erzak dolabı hayat kurtarır:)


Oyuncakları toplamak için güzel bir öneri.

Mutfak balkonunda depolanan sebzeler için estetik bir çözüm.

Kapakları olmasa tencereler daha az yer kaplar küçük mutfaklar için güzel çözüm.



Havlular, tuvalet kağıtları vb. ürünlerin yerleşimi hep problemdir.
Şık çözümler bulunmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder