Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

14 Mayıs 2012 Pazartesi

İTALYA, RÜYA GİBİ ....

Görmek istediğim, kültürüne, yemeklerine, yaşam tarzına, doğasına kısaca hemen herşeyine hayran olduğum ülke : İTALYA.
İtalya deyince akla neler gelir diye düşünürken nette ufak bir tur yaptım ve bulduğum hatrika resimleri paylaşmak istedim.

İtalyan Kahvesi ve özelliklede bol köpük ve hakiki çikolata tozu eşliğinde Cappucino.

Toscana bölgesi üzüm bağları muhteşem doğası ve tabiki şarap çeşitleriyle muhteşem.




Bazı şehirler vardır emsali bulunmaz, Venedikte bunlardan biri.
Sokaklarında kanolarla gezmek bunun da ötesinde çeşitli zamanlarda yapılan sanat festivallerine katılabilmek muhteşem olurdu sanırım.


Roma. Açık hava müzesi gibi, her yerde tarihin izleri var.

Ara sokaklarda kaybolmak sonra çeşmelerle süslü bir meydana çıkmak......

 Sokak kahvelerinde günün yorgunluğunu nefis bir kahve içerek atmak......

Roma dondurması :)))))

 Muhteşem The Four Season Hotel

İtalyanın özellikle yaz aylarında görülecek yerleri:
Como gölü....

 Como kasabası.

Capri

Sardunya

Positano


Sorrento

Floransa

2 yorum:

  1. ne güzel fotoğraflar. insanın içindeki gezgini uyandırıyor. blogunuz hayırlı olsun. çok beğendim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayal-et ilk yorum senden geldi:)Blog yazmak çok keyifli umarım hep şu anki hevesle devam ederim. Sevgilerle.....

      Sil