Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

8 Haziran 2012 Cuma

AKŞAM SEFASI

Biraz yorgun, biraz mahsun ama kalbim yaşanan güzelliklerden mest döndüm eve.
Bu ilginç güne klasik yemek gitmez dedim içimden, en sevdiğim öğün kahvaltıyı akşam soframıza taşıdım.

Üzüntüler hep olacak, yaşamak başlıbaşına bir savaş, ama umut varya umut. Karların arasından kardelen misali başını çıkaran, ben burdayım görmek sana kalmış diyen ve onu görebilene sonsuz huzur veren umut .....

Umuda inananlara gelsin...

2 yorum:

  1. bu güzel şarkı eşliğinde, akşam sefası diye hazırladığın tabağa bakıyorum. acıktım:) eve gitmeden önce ablama uğrayacağım, acaba bana böyle bir tabak hazırlar mı, ne dersin?
    afiyet şeker olsun begonvilim.
    güzel bir hafta sonu diliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sana güzel bir haftasonu diliyorum asortiğim. Ablacın eminim daha güzelinide hazırlar şimdiden afiyet olsun canım. sevgiler...

      Sil