Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

24 Haziran 2012 Pazar

GÜZEL BİR PAZAR SABAHI...

Haftaiçi sürekli 6-6:30 civarı kalkmaya alışık bünyem cumartesi pazar demeden aynı saatte kaldırıyor beni. Kalkıp evde kös kös oturmak olmaz deyip sahilde yürüyüş yapıyorum bende.
Bu günde yürüyüşe fotograf makinemi götürdüm, tabi Turist Ömer gibi görünmemek için kimseye çaktırmadan çekmeye çalıştım ama gören yine de "noluyo yahu" demiştir sanırım :)
Resimler sabahın erken vakti olduğu için güneşli bir görüntü çekemedim, karadeniz böyle işte güneş hemen gülümsemez insana :))

Başlangıç noktası :)
Yol uzun.....

Sevgi Barış Dostluk Köprüsü:


Romantique Cafe-Bar



Gazi Alemdar Gemisi!ni temsilen yaratılmış bir örneği, içi müze olarak dizayn edilmiş.
Gazi Alemdar Gemi'si ile ilgili merak ettikleriniz burada:


Sahil boyu kafeler: Kahverengi, Mado, Lal Cafe


Ereğli'nin meşhur martıları, biraz arsızdırlar denizden çok şehrin çatılarında dolanırlar :)


Panaromik-1


Bozhane-Çınaraltı-Balıkçı Tekneleri...


Yola devam :)


Tüm sahil şeridi boyunca bisiklet ve yürüme yolu mevcut.
Bense denizi görmek için genelde deniz tarafında yürüyorum.


Akşam turlarımızın güzel durağı Sevgi-Barış-Dostluk kafe.
Çocuklar oynarken çay içebildiğimiz ender yerlerden biri diyebilirim.


Yelken klubü, Karadeniz bölgesinin rüzgar sörfü yapılan ve eğitimi verilen tek adresi.


Çocuklar için trafik eğitim parkı.


Öğle yemekleri için adreslerimden biri Bozhane Çay Bahçesi (Kuşbaşılı Pide ve Tavla:)


Bozhaneden denize bakış...


Balıkçı Tekneleri...


Şehre bakış...


Panaromik-2


Panaromik-3


Bitişe az kaldı.


Ve yürüyüş biter :))
Yol üstünden sıcacık simit ve ekmek ile gazeteler alınır.(Dayanamayıp simitin kenarı yenir:)


Evde kahvaltı hazırlıkları başlar ve bir kahvaltı klasiği Menemen için kollar sıvanır.


Ve mutlu soooon :))

Herkese güzel bir pazar günü dilerim. Sevgiler....

14 yorum:

  1. Çook güzel resimler.

    KAradeniz de çok güzel değilmi? İnşallah birgün gelmek nasip olur bizlerede:)

    Menemen afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Adanın annesi. Evet karadeniz ggüzeldir. Denize girmek için güneşli gün ararsın biraz ama:) yeşile doyarsın. Umarım buralara yolun düşer ve görüşür tanışırız. sevgiler...

      Sil
  2. Resimler çok güzel gerçekten, Karadeniz gezip görmeyi çok istediğim bir yer, ama nedense hep güneye inme ihtiyacı duyuyoruz, 4 sene önce Zonguldak'a arkadaşımızın düğününe gitmiştik, orayı çok gezemedik ama gördüğümüz kadarıyla çok güzel bir yerdi. Erkenden kalkma alışkanlığına da hayran kaldım, yaaaa, beni birşeyler resmen yatağa bağlıyor:)) Alarmı 100 kere erteleyen cinsten biriyim:)) Okuldayken de böyleydim, anneme 5 dakika dahaaaaaa, diye yalvarırdım, o 5 dakika neyime yetecekse:)) Bu arada mimini yeni farkettim canım, en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım bende kış döneminde erken kalkmakta zolanıyorum birazda havayla alaklı bence. Bu arada Zonguldak'ta güzeldir ama Kdz Ereğli'yi görmeni ve hatta misafirim olmanı tavsiye ederim. Sakin kıyı şahirlerini seviyorsan tabi:) sevgiler canım...

      Sil
  3. ne güzel bir pazar sabahı böyle. ben de çoğu zaman erken uyanır, saatlerce uyuyan eşimin uyanmasını beklerim. neden böyle çekip gidip gezmiyorum ki acaba?? bak sabiha aklımı başıma getirdin:) çok güzel fotoğraflar, hele mutlu son fotoğrafına bayıldım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen erken uyanan yol alır kalkıp gezip sabahın serinliğini tatmalısın. Hem insan spor yapınca pastaneden aldıklarıda vicdan azabına dönüşmüyor:) sevgiler....

      Sil
  4. Ne güzel yerlermiş bayıldım pazar kahvaltı keyfi geldi aklıma:)ama pazara daha çok var:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya yorumun için teşekkür ederim canım. Pazar kahvaltıları bitmez önemli olan doyasıya değerlendirmek o güzel günü:) sevgiler....

      Sil
  5. Çok güzel yerler..deniz çarşaf gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  6. Karadenizin güzel olduğunu bilirdimde bu kadar güzel olduğunu bilmezdim gezilecek görülecek çok güzel yerler varmış sefanız olsun ..
    Melemende nefis görünüyor ellerinize sağlık afiyetler olsun........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Karadenize yolunuz düşerse beklerim. sevgiler...

      Sil
  7. çok güzelmiş yaşadığınız şehir. Darısı başıma inşallah:)

    YanıtlaSil
  8. Bloğunuzdaki paylaşımlar çok başrılı Logar olarak sizi sürekli takip ediyoruz. Bloğunuzdaki çalılmalarınızda başarılar dileriz.

    YanıtlaSil