Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

6 Haziran 2012 Çarşamba

NİSAN YAĞMURLARI DEĞİL MİYDİ O?

Bu sabah yağmurla uyandık yeni güne. Alarm çalarken ve oda henüz gri renklerdeyken ya noluyo yaaaa nidaları eşliğinde kalkmak ne gıcık bir şey Allahım. Zihnim kalk hazırlan, bedenim yat aşağı uyu diyor bu durumlarda.
Haziran olmuş bir güneş açsın yürekler şenlensin, kuş sesleri dolsun açık pencereden demi? Nerdeeee... yok bide dikkat ediyorum ya akşam iş çıkışı ya da sabah işe giderken yağmur başlıyor yada şiddetleniyor, deli oluyorum. Murphy kanunlarına bunuda yazsınlar lütfen.

Yağmurunda tatlı göründüğü zamanlar var elbet.
Dışarda yağmur pencere önünde oturup rüyalara dalmak

Yağmur dindiğinde kapıları açıp ıslak çimenlerde yürümek,

Toprak kokusunu içine çekip" yaşamak ne güzel şey" demek.
Hayal bu ya....

7 yorum:

  1. Sempozyum için en son Girit'e gittiğimde, tam olarak en son resimdeki gibi bir evde kaldım =)
    yağmur ve şehir pek iyi bir bileşen değil ama ben yine de onu her yüzüyle severim.

    YanıtlaSil
  2. çok guzel 1 yazı olmus =)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rainbow teşekkür ederim canım. Blogunu takibe aldım. sevgilerle...

      Sil
  3. Özlem hanım görseller bana hep sizin yaşadığınız yerleri hatırlatıyor diyebilirim.Ne güzel insanın çalıştığı yerin yaşamak istediği, sevdiği yer olması. Kimbilir bir çılgınlık yapıp bir gün bizde yerleşiriz oralara sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. yağmuru seyretmek, sonrasında yürümek te, ama en çok bitiminde o havayı solumak. misss gibi;) olsun bunun hayali bile güzel:)
    sevgiler begonvil'cim

    YanıtlaSil
  5. Güzel yorumun için teşekkürler asortik. Bende yağmur sonrası doğanın tertemiz görüntüsünü ve kokusunu severim. Sevgiler...

    YanıtlaSil