Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

11 Mart 2013 Pazartesi

GÜNAYDIN YENİ GÜN....12 MART

 
SABAH KUŞ SESLERİYLE UYANDIM. ALARM ÇALMADAN ÖYLE KENDİLİĞİMDEN. PENCEREYİ AÇTIM, YAĞMUR YAĞIYORDU VE NEFİS BİR TOPRAK KOKUSU VARDI.
KAÇ GÜNDÜR MEYVE AĞAÇLARIDA ÇİÇEKLENDİ ZATEN.
EVET İŞTE BAHAR GELDİ SONUNDA :)
 
DÜN ÖĞLEN DİET TON BALIĞI AKŞAM IZGARA TAVUK VE BOL BOL YOĞURT YEDİM.
SABAH TARTILDIM KİLOM AYNI PES PES PES.
 
DUKANLA BAŞARANLAR SAYFASINDA (http://www.dukan-ing.com/) MÜJGAN DEMİR SEYİRE GEÇTİĞİNDE 40 GÜN HİÇ KİLO VERMEDİĞİNİ AMA BİR SABAH UYANDIĞINDA 3,5 KİLONUN YOK OLDUĞUNU YAZMIŞ.
BENDE DE BÖYLEMİ OLACAK DEMEYE BAŞLADIM ARTIK.
HENÜZ SINIRSIZ İZİNLİLER HARİCİ HİÇBİRŞEY YEMEDİM AMA TARTIDA SONUÇ GÖRMÜYORUM. OOOOOOOOF OF OF...
 
YİNEDE BIRAKMAYA NİYETİM YOK GİDECEK BU KİLOLAR AZİMLİYİM
.
SABAH YAĞSIZ LORDAN PEYNİRLİ YUMURTA YAPTIM. AZ DUKAN EKMEĞİ VE BİTKİ ÇAYIYLA YEMEKTEYİM.
 
GÖRÜŞÜRÜZ CANLAR.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder