Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

4 Mart 2013 Pazartesi

GÜNAYDIN YENİ GÜN....5MARTTTTT

 
ESKİLERİN MART KAPIDAN BAKTIRIR KAZMA KÜREK YAKTIRIR ATASÖZÜNÜ DOĞRULAMAK İSTERCESİNE ATRAKSİYONLARINA DEVAM EDİYOR MART AYI.
 
DÜN ÖĞLEN 9 DERECE VE GÜNEŞ ALTINDA ÖĞLE YEMEĞİMİZİ YERKEN, GECE DOLU YAĞMUR ORTAYA KARIŞIK BİR HAVA VARDI. SABAHTA DOLAYISIYLA HAVA 1-2 DERECE DAHA SOĞUKTU. OLSUN ŞUBATI GEÇEN MARTIDA GEÇER YOLA DEVAM:)
 
BU ARADA YUKARIDAKİ RESME DEĞİNMEDEN EDEMİYORUM Kİ BİZ BURDA İŞLERİNİN BAŞINDA GÜNÜ KARŞILARKEN DÜNYANIN BİYERLERİNDE BİRİLERİ ŞU MASAYI KURUP KAHVALTISINI EDİYOR YA İŞTE O NOKTA BENİ BİTİRİYOR. BUNA DA GEÇER DİYEMİYCEM MUHTEMEL EMEKLİLİK TARİHİME BAKMAK BİLE DEPRESYON NEDENİM.
 
NEYSEEEEEEEE GELELİM DUKAN DİYETİME. ÖNCELİKLE KİTABI OKUMUŞ BİR İNSAN OLARAK DİYEBİLİRİMKİ DUKAN AMCA GERÇEKTEN GÜZEL ANALİZ ETMİŞ OLAYI. BUGÜN ATAĞIMIN 5. GÜNÜNE BAŞLADIM VE SABAH TARTIDA 3 KİLOYU EKSİK GÖRDÜM. MR.DUKAN ATAKTA KİLO KAYBININ HIZLI OLACAĞINI SEYİRDE YAVAŞLAYACAĞINI SÖYLER Kİ SIRF BU SÖYLEV BİLE SÜREKLİ ATAKTAMI KALSAM DEDİRTİYOR BANA.
 
VE BİR İTİRAF EVET İLK GÜN ZORDU VE EVET 2.3. GÜN HAFTASONU OLUP EVDE HERKES KEK PASTA GOFRET ÇEREZ BİLİMUM BANA YASAK NE VARSA YERKEN BAKAKALMAKTA ZORDU AMA ŞU ANDA GERÇEKTEN KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM.
 
ÖZELLİKLE TATLIYI VE MEYVEYİ ÇOK SEVDİĞİM İÇİN BU DİYETİN BANA EN ZOR GELEN YANI BU OLDU AMA DÜN ALDIĞIM TATLANDIRICI KURTARICI GİBİ YETİŞTİ. NORMALDA ÇAYI ŞEKERSİZ İÇERİM ÇÜNKÜ YANINDA YA KEK YA ÇEREZ YA DA GOFRET MOFRET BİŞİLER OLUR:) ŞİMDİYSE BOL LİMONLU FORM ÇAYINA 1 MİNİK TATLANDICI ATMAKLA YETİNİR HALE GELDİM VAY BE BÜYÜK BAŞARI BENİM İÇİN.
 
BU ARADA KEŞFETTİĞİM BİŞİ VAR HEMEN SÖYLİM. DUKANDA SALEP YASAK DEĞİL TABİ GERÇEK SALEP. BENDE SALEPİ ÇOK SEVERİM AMA ŞEKERSİZ BİŞEYE BENZEMEZ BİLEN BİLİR. İŞTE DÜN TATLANDIRICI ALINCA AKŞAM EVDE KENDİME LİGHT SÜT VE TATLANDIRICI İLE SALEP YAPAYIM DEDİM. SÜTÜ SALEPİ VE TATLANDIRICIYI KABA SOĞUKKEN KOYUP KARIŞTIRDIM Kİ O ANDA BİLE Bİ GARİPLİK VARDI AMA BİDE OCAĞA KOYMAMLA BİRLİKTE 2 DAKKADA BENİM Bİ FİNCAN SÜTTEN HAZIRLADIĞIM SALEP 3 KAT ARTTI RESMEN KÖPÜRDÜ. PİŞTİ DİYEREK KAPATTIM ZATEN FİNCANA KOYDUĞUMUN İKİ KATI KAPTA KALDI O AYRI AMA BİDE SOĞUK VE SANKİ HAFİF İLAÇ KOKUSU VAR. İŞTE KEŞFİM GELİYOR SALEP İLE TATLANDIRICI BİRLİKTE ISINIRKEN GARİPLEŞİYOR KÖPÜRÜYOR TAŞIYOR. BU DURUMU BERABER PİŞMELERİNE BAĞLADIM ÇÜNKÜ TATLANDIRICININ ISINMASINDA SIKINTI OLSA SICAK ÇAYA KONMAZDI DİYE DÜŞÜNÜYORUM. NEYSE ÇÖZECEM BU OLAYIDA DENEMELERE DEVAM......
 
DUKANLA İLGİLİ HABER ÇOK AMA YAZI UZADIKÇA OKUMAKTAN SIKILMAYIN DİYE ARKASI YERİN DER HEPİNİZİ ÖPERİM.
BYEEEEEEEEEE......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder