Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

4 Mart 2013 Pazartesi

GURBET KUŞU YUVASINA DÖNER........

 
EVET BU KADAR ZAMAN OLMUŞ VE BEN BLOGUMA BAKMAMIŞIM. KINIYORUM KENDİMİ. NE BİLEYİM BUNA NE DENİR İSTEKSİZLİK, İŞ YOĞUNLUĞU VS.VS.
GİDİŞİM SUSKUN OLMUŞTU AMA DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLACAK MI ACABAAAAAAAAAA?

İLK HABER: 20 MİLYON FRANSIZ KADINI YANILMIŞ OLAMAZ DEYİP DUKAN DİYETİNE BAŞLADIM.
TABİ BIRAKIN UYGULAMAYI KARAR VERMEK BİLE KOLAY OLMADI, KENDİMİ PSİKOLOJİK OLARAK HAZIRLADIM DİYEBİLİRİM.

BU ARADA, NEDE OLSA DİYETE BAŞLIYORUM İÇİMDE UKDE KALMASIN DİYE YEDİĞİM ŞEYLERİN HADDİ HESABI OLMADI Kİ ZAVALLI TOMBUL BEDENİME 2-3 KİLO EKLEMEYİDE BAŞARDIM. SONUÇ TÜM BU HAZIRLIK EVRESİNİN SONUNDA ATAĞA GEÇTİM.

DUKAN RESMİ SİTESİNDE BENİM İÇİN 4 GÜN ATAK DEMİŞTİ AMA BEN 5 GÜN YAPACAĞIM HATTA 6 YAPSAMMI DİYE BİLE DÜŞÜNÜYORUM. AMA DUKAN AMCA KENDİNE GÜVENMEYİ ÖĞREN AZ DA FAZLADA ZARAR DEDİĞİ İÇİN 5DE BIRAKICAM. ATAK GÜNLERİNDE SADECE SAF PROTEİN YENİYOR. YAĞSIZ KIRMIZI VE BEYAZ ETLER İLE HER TÜR BALIK VE DENİZ ÜRÜNÜ, YAĞSIZ SÜT ÜRÜNLERİ, YUMURTA (SARISI GÜNLÜK 2 ADET BEYAZ SINIRSIZ) VE TABİKİ YULAF KEPEĞİ. DAHA DETAYLI BİLGİLER VE YEDİĞİM İÇTİĞİM ŞEYLERİ BİDAHAKİ POSTA YAZARIM.

BUGÜN 4. GÜNÜM VE GEÇEN 3 GÜNDE 2 KİLO GİTTİ. DUKAN AMCAYA GÖRE BU ATAĞA ÖZEL BİR DURUM YANİ DİĞER EVRELERDE KİLO VERME HIZI DÜŞECEK AMA OLSUN BU 2 KİLO BİLE SÜPER MOTİVE ETTİ BENİ.

YANİ KISACA DURMAK YOK DİYETE DEVAM KARDEŞLER.

SAHALARA GERİ DÖNEN BÜNYEM ÇOK ŞEYLER YAZMAK İSTİYOR AMA HEMEN HEYECANIMI TÜKETMİYİM.

ÖPÜLDÜNÜZ BYEEEEEEEE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder