Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

11 Mart 2013 Pazartesi

MERHABA YENİ HAFTA...

GÜNEŞLİ GÜZEL BİR HAVAYLA HAFTAYA BAŞLADIK
VE UMARIM BÖYLE DEVAM EDER.
 
HAFTASONU CANIM ANNEM BABAM YANIMDAYDI KEYİFLİ 2 GÜN GEÇİRDİK.
BÜYÜK OĞLUŞ HASTA OLDUĞU İÇİN ARADA MORALLER BOZULSADA YİNEDE GÜZELDİ.
ANNEMLERİN OLMASINDAN İSTİFADE EDİP CUMARTESİ AKŞAMI SİNEMAYA GİTTİK.
MALUM BEBELER VARKEN, EVİN ÖNÜNE İNİP ÇIKMAK BİLE ZOR.
 
HARİKA BİR FİLM İZLEDİK: KELEBEĞİN RÜYASI
2.DÜNYA SAVAŞI YILLARINDA ZONGULDAKLI İKİ ŞAİRİN AŞKLA, ACIYLA, UMUT VE UMUTSUZLUKLARLA GEÇEN KISACIK ÖMÜRLERİ.
DAHA ÖNCE FİLM YORUMLARINDA DA GEÇEN "KIVANÇ TATLITUĞ BU FİLMDE DEVLEŞMİŞ" LAFLARINA AYNEN KATILIYORUM.
ÖYLE DERİN VE DUYGU YÜKLÜ OYNAMIŞ Kİ İNANIN O DÖNEMİ YAŞAMIŞ KADAR İÇİNDE HİSSETTİM KENDİMİ.
FİLMİN GEÇTİĞİ ZAMAN, O ZAMANIN ZONGULDAK'I, İMKANSIZLIKLAR VE ACILARLA YOĞRULAN BİR ŞEHİR, MUHTEŞEMDİ.
İZLEMEYEN HERKESE FİLME GİTMELERİNİ TAVSİYE EDİYORUM.
 
GELELİM DUKANAAAAAAAA....
HAFTASONU DUKAN YAPMAK HAFTA İÇİNDEN DAHA ZOR DEMİŞTİM SANIRIM.
HELE ANNECİK GELMİŞ YANINDA İNCECİK SARILMIŞ ZEYTİNYAĞLI DOLMALAR, ZILBIT KAVURMASI VE YENGEMİN NEFİS PEYNİRLİ KANEPELERİNDEN GETİRMİŞ.
ÜSTELİK BABAMIN BEBELER SEVİNSİN DİYE GETİRDİĞİ BİR TORBA DOLUSU ÇİKOLATA GOFRET PUF MUF BİLİMUM CAN ÇEKİCİ ŞEYLERİ SAYMIYORUM.
 
PEKİ BEN NE YAPTIM HEPSİNDEN YEDİM
DEEEEEEEEEERMİŞİM.
ÜSTÜN BİR İRADE ÖRNEĞİ GÖSTERDİM VE DUKANIMA DEVAM ETTİM.
GEÇEN HAFTA PERŞEMBE CUMAYI SAF PROTEİN GEÇİRMİŞTİM Kİ HAFTASONUNA SEBZE KALSIN DİYE İNANIN ÇOK İŞE YARADI.
İŞİN İÇİNE SEBZE GİRİNCE ÇEŞİT ARTIYOR ÖNCELİKLE.
 
* GENEL OLARAK TAVUK SOTE YEDİM AMA BİR GÜN SADE BOL YAĞSIZ + LİMONLU YEŞİL SALATA ÜZERİNDE, BİR GÜN MANTARLI YİNE AZ YEŞİLLİK YANINDA.
 
* SABAH KAHVALTILARINSA PEYNİRİN YANINA SALATALIK DOMATES GELİNCE HARİKA OLDU.
 
* YOĞURDUDA BOL SALATALIK İLAVELİ CACIK HALİYLE YEDİMKİ DEYMEN KEYFİME.
 
* BİRDE DUKAN TARİFİ BLOGLARINDA DAHA ÖNCE OKUDUĞUM AMA DENEMEDİĞİM BİR YÖNTEMLE YOĞURDA TATLANDIRICI EKLEYİP TARÇIN SERPEREK YEDİM VE TATLIYI UNUTMAK ÜZERE OLAN BÜNYEME BU TARİF RESMEN SÜTLAÇ, MUHALLEBİ, KAZANDİBİ Bİ Bİ Bİ YİYORMUŞ GİBİ GÜZEL GELDİ.
 
VE EMEKLERİMİN SONUCU OLARAK BU SABAH TARTIDA O GICIK YARIM KİLO GİTMİŞTİ.
YANİ ÖZETLE DURUM ŞU 5 GÜN ATAKTA 3 KİLO VERMİŞTİM.
AMA SEYİRE GEÇTİĞİM GÜNÜN SABAHI YARIM KİLO GERİ GELDİ.
BUGÜN SEYİRİN 6. GÜNÜNDEYİM VE YARIM KİLOYU VEREREK
TOPLAM 10 GÜNÜ DEVİREN DİYET MACERAMDA 3 KİLO VERMİŞ BULUNMAKTAYIM.
 
DİYETE BAŞLAMADAN DUKAN RESMİ SİTESİNDEKİ TESTİ ÇÖZÜP PRİNT ALMIŞTIM.
DÜN İNCELEDİM VE O ZAMAN GİRDİĞİM KİLODAN BİR KİLO FAZLA DİYETE BAŞLADIĞIMI GÖRDÜM.
DEMEK DİYETE BAŞLAYINCA AKLIMDA KALMASIN DİYE YEDİKLERİM ANINDA 1 KİLOCUK OLMUŞ YAPIŞMIŞ NAİF BEDENİME.
NEYSE, BANA 3 GÜN ATAK ÖNERMİŞ VE 1.1 KİLO VERİRSİN,
SONRA 55 GÜN SEYİR ÖNERMİŞ VE 6,8 KİLO VERİRSİN DEMİŞ SİTE.
SONUÇTA 62,1 BENİM GİRDİĞİM VERİLERE GÖRE İDEAL KİLOMMUŞ (SONDAKİ 0,1 DE NE OLUYOSA ARTIK:)
DUKAN BENDEN DAHA İNSAFLIYMIŞ VESSELAM.
NEYSE DUKAN AMCA BEN 60 OLMAK İSTİYORUM VE DAHA ÖNÜNDE ÇOK YOL VAR.
 
BU ARADA SEYİR PROGRAMIMA KARAR VERDİM:
PAZARTESİ-SALI : SAF PROTEİN
ÇARŞAMBA : PROTEİN+SEBZE
PERŞEMBE-CUMA : SAF PROTEİN
CUMARTESİ-PAZAR : PROTEİN+SEBZE
 
DURMAK YOK DİYETE DEVAM CANLAR.
ÖPÜLDÜNÜZ.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder