Derin bir nefes aldım, sabahın çiğ damlası tadını, denizin tuzunu, kokusunu içime çektim, doğan güneşin ufku kızıla boyamasını izledim ve yaşamak ne güzel şey dedim içimden.

26 Ocak 2016 Salı

❤FIRIN SÜTLAÇ❤
Bir tane de tarif gelsin o zaman.
1 çay bardağı pirinci 1 şu bardağı suda haşlıyoruz.  Ben Jasmin pirinç kullandım. Pirinç suyunu tamamen çektiğinde 1 litre süt, 1 paket vanilin ve 1 bardak şeker ekleyip kaynatiyoruz. Bir kasede 2 yumurta sarısı ile 1 tepeleme çorba kaşığı nişastayı çok az su ile açıyoruz. Kaynayan karışıma ekleyip birlikte bir iki taşım daha kaynamaya bırakıyoruz. Altını kapatip küçük güveç kaplarına bölüyoruz. Bu malzemeden 6 kap çıkıyor. Fırın tepsisine biraz su koyup kapları diziyoruz. Fırının üst kısma yakın yerinde sütlaçın üstü hafif yanana kadar pişiriyoruz. 
❤AFİYET OLSUN❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder